悪夢の早朝ドライブ・・・


最近調子に乗っていたツケが回ってきたようです・・・
今朝また絶景ポイントまで行ってきたのですが
またトラブルがおきました。

山道を登っているときにチャージランプが点きっぱな
しなことに気がつきまたしたが、
そのまま上りきりました。エンジンを止めず写真を
撮り、すぐ引き返して帰りの下り坂で試しにエンジンを
ストップしてみると、バッテリー上がりで始動しなく
なりました。山のなかでヤバかったので下り坂を利用して
押しがけしたらなんとかエンジンがかかったので平地まで下りてきました。
その時3000回転あたりで少し息継ぎのような感じに
なったので、直線で上まで1回、回したところ
今度はアクセルを戻しても3000回転付近から回転が
落ちなくなってしまいました。しかも正常に3000回っているのではなく、
右シリンダーだけ3000回ろうとしているような感じなのです。
3000以上は正常に回ります。

もう1つ、リアホイールのリムにかなりオイルが
付着してました。デフケースのホイール側シール材の
破損でしょうか?

8/20の305ミーティングで展示しようと思っていたのに
今までで最悪の状態になってしまいました(泣)

An engine is not stopped but it is a photograph.
It photographs, it returns immediately and is an engine to a trial in the downward slope of return.
If stopped, it will not start by battery going up.
It became.
Since it was in big trouble in the mountain, a downward slope is used.
Since the engine started somehow when carrying out the aggressiveness cliff, it has got down to the flat ground.
It is touch like breathing for a while at per 3000 rotation then.
The place turned once upwards in a straight line since it became
Even if it returns an accelerator shortly, rotation from near 3000 rotations
It will not fall.
And it is not turning 3000 normally,
Only a right cylinder is the touch around which it turns as it is trying 3000.
It turns normally 3000 or more.
Oil considerably to the rim of one more and a rear wheel
It had adhered.
The wheel side seal material of defcase
Is it breakage?
I thought that I would exhibit in 8/20 of 305 meetings.
It has been in the worst state until now.