3輪予備軍(?)な方と会ってきました!

今日は、午前中に御殿場まで行ってきました。
横須賀市の方で「3輪を見たい」という方と
待ち合わせをしてTKを見せてきました。
2時間強の道のりをバイクで来てくれました。

なんでも奥様とダンデムツーリングに
いくのが「今のバイクではポジションが辛いから」と
いうことで、バイクと同じ感覚でいじれる
3輪車が気になってきたそうです。
以前はセブンが候補だったそうですが、
TKを見たり乗ったりして
改めて気に入った様子でした。
「まだ先ですが欲しい・・・」と言っておられました。
雑誌の編集をされているという
大変感じのいい方でした。


行きも帰りも天気が良くて
気持ち良くドライブを楽しみました!

It has gone to Gotemba during the morning today.
With those who are Yokosuka-shi and are referred to as "Wanting to see three flowers"
It waited and TK has been shown.
The distance of a little more than 2 hours was come by the motorbike.
It is for Madam and a touring anything.
Going is with "since the position is hot by present motorbike."
By saying, it can tamper with the same feeling as a motorbike.
It is said that a three-flower vehicle has been worrisome.
Although it is said that seven were candidates before,
TK is seen or it rides.
It seems to have been pleasing anew.
"Although it is still the point, it wanted ..." was said.
It is said for a magazine that it edits.
It was how to say touch very much.
Going and return have the good weather.
The drive was enjoyed pleasantly!