修理引き取り・・・


本日、ピレリ横浜ITSさんに
クラッチ修理とエンジンのOHが完了したTKを引き取りに行きました。

作業の様子はこちら
http://itsyokohama.web.fc2.com/jzr_tkwata.htm
http://itsyokohama.web.fc2.com/jzr_tkwata2.htm
http://itsyokohama.web.fc2.com/jzr_tkwata2.htm

河口湖駅を7:30発の高速バスで横浜に向い
横浜から生麦駅まで電車、そこから5分でITSさんです。

帰りは横浜から東名までの間がズ〜ッっと渋滞で
「空冷、大丈夫か?」とヒヤヒヤでしたが
東名からはほぼ順調に行けました。

エンジンは今までで一番の状態と思います。
各部分がシッカリ機能しているというか
下から上までカッチリと回っている感じというか
全ての歯車が合って動いているという感じ?です。
バラつきも一切ありません。
セブン用の強化スプリングが付いたショックも
ドンピシャで、嫌なロールがほとんど無くなり
セブンに近いクイックなハンドリングになり
それでいて突き上げもマイルドになって
やっとまともにスポーツ走行ができる状態になりました。

いつものように厚木のK氏宅により、ローマックスと2台で
宮ヶ瀬湖付近の駐車場に行き、2輪の方達と雑談。
3輪車は気になるようですね。
(デジカメを忘れたので写真は前回の物ですが、今日も同じ様子でした)


その後、何とか日没までに帰れましたが、
やっぱり山中湖は手足が動かなくなるほど寒かった・・・


Toward Yokohama with 7:30 ..Kawaguchiko Station.. high speed buses.

From train and there to Mr. ITS from Yokohama to Umugieki it in five minutes

In the return, are the distances between Yokohama and Tomei Z?Due to the Tsu
congestion

Though it was timid , saying that "Is it ..air cooling.. safe?"

It was possible to go from Tomei almost well.

I think the engine to be the best state in the current.

Does each part function in Shiccari?

Do you feel that it turns with Cattiri from clew to earing?

Feeling that all cogwheels are suitable and move. .

It is not at all with the rose either.

Shock to which reinforced spring for seven adheres also

An unpleasant roll disappears almost by Dompisha.

It becomes a quick handling near seven.

And, it is and pushing up becomes mild, too.

It entered the state that the sports running was able to be done finally
straight.

As usual with Rormaccs and 2 by the Mr. K house in Atsugi

The people of two wheels and it chats going to the parking lot in the vicinity
of Imperial prince Ke rapids lake.

Three-wheel car seems to be anxious.

(It was the same appearance because it forgot the digital camera today though
the photograph was the last thing. )



Afterwards, though it managed to return by the sunset

After all, it was cold in Yamanakako for hands and feet not to move ・・・.