引き取ってきました・・・

TK-wata2005-07-28

昨日引き取ってきました。

すこし走ってきました。
以前はバックファイヤが「パンパン」ひどかったのですが
全くなくなりました。
いろいろ各部を見てくれたようです。
(詳細は後日書き込みます)

エンジンオイルを違うタイプに変えました。
回った感じは悪くは無いですが、以前のレーシングオイルのほうが
始動性を含め、調子がよかったような気がしてます。
寒くなるまでに走り込んで、また換えたいと思います。

いま気になっているのは、フロントショックのブッシュです。
バイク用のゴムブッシュなので装着5ヶ月で完全に
潰れきっています。
セブン用のブッシュの流用を考えています。

t has taken over yesterday.
It has run for a while.
The back fire was severe "with a clap" before.
It was completely lost.
It seems that each part was seen variously.
(It writes in for details later)
Engine oil was changed into the different type.
Although the touch around which it turned is not bad, the way of former racing oil
I am feeling that it was in good condition including starting nature.
By the time it gets cold, I will want to rush in and change.
The bush of a front shock is now worrisome.
Since it is a rubber bush for motorbikes, it is completely in wearing five months.
It has been crushed.
Appropriation of the bush for seven is considered.