トラブル続き・・・

TK-wata2005-07-29

ウインカーが点かなくなったので今日入場させました。
夕方引取りにいったら即ダメになろまた入院です。

半分は素人が組み立てた車なので配線のしかたがメチャクチャみたいです。
繋ぎ目やカプラー周りの配線の電線が剥き出しのところが多々あるようです。
「雨が入れば一発でだめになる」と言われました。
今までよく動いてくれたと言う感じです。

帰り際にサイドブレーキのワイヤーも切れ、
泥沼にはまりそうです。

修理屋さんも苦笑いで、呆れ顔です。
明日には完治しますように!

Since the blinker was lost in the point, it was made to come in today.
if it says taking over in the evening they are and hospitalization useless.
Since a half is the car which the amateur assembled, its method of wiring seems to be messy.
It seems that there is a place where a knot and the electric wire of wiring of the circumference of Kapler are unreserved plentifully.
"If rain enters, it would become useless by one shot" was said.
It is the touch referred to as having often moved until now.
That's right [ the wire which is a handbrake when leaving also goes out, and it gets into a bog, and ].
The repair store is also a bitter smile and he is an amazed look


あと新しい画像見つけました。
英国の車雑誌が、スーパーライトをテストしてる絵です。
めちゃ低くて軽そうで速そうです。
でもよくみるとラウンドヘッドなんですよね。
最新のエンジンなら納得なんですが・・・