ブッシュ交換

TK-wata2005-07-31

ウインカーとサイドは直してもらいましたが、
帰りに燃料計が動いてないのに気がつきました。
すこしようすを見てみようと思います。

フロントショックのブッシュを交換しました。
バイク用のゴムブッシュなので3輪の車重では
潰れて切れていました。古いブッシュを撤去し
セブン用のブッシュで作ったものを万力で圧入しました。
前のよりかなり硬いので調子がいいです。
時間が経つとどうなるかわかりませんが・・・
最低地上高が7.5cmから9cmになりました。


Although I had the blinker and the side corrected, he has noticed that the fuel gauge is not moving to return.
I think that I will see a situation for a while.
The bush of the front shock was exchanged.
Since it was a rubber bush for motorbikes, it was crushed by weight of three flowers and had run out.
What removed the old bush and was made in the bush for seven was pressed fit with the vise.
Since it is [ front ] quite hard, a tune is good.
If time passes, although there is no telling what becomes ... Minimum ground clearance was set to 9cm from 7.5cm.