3輪ミーティング行ってきました!

宮ヶ瀬湖近くの牧場にて)
今日は最高の天気でしたね。
3回目の3輪ミーティングに行ってきました。
今回は「コレ系」の3輪が初めて4台揃いました。
(4台全て違うメイクスです)
厚木→宮ヶ瀬湖→道志(昼食)と皆で走ってきました。
新緑が最高に気持ち良く、日差しも強くて
鼻の頭が日に焼けてしまいました・・・

昼食はITSさんおすすめの
ヘルシーな野菜懐石(?)を
ITSさんの別荘のテラスで
シコタマいだだきました。
美味しかったなぁ。

メンバー募集中です。
山梨ナンバーでシルバーのスコーピオンと
新潟ナンバーで紺色トライキングの
情報お待ちしております!

It was highest weather today.

It has gone to the third three-wheel meeting.

Three four wheels of "Core system" became complete for the first time this time.


(It is Macs fourthly all different. )

It has run Atsugi → Imperial prince Ke rapids lake → Doshi (lunch) and all.

Fresh greens are pleasant highest, and sunlight is also strong.

The head of the nose can be tanned ・・・.

Recommended Mr. of lunch ITS.

Healthy vegetable tea lunch (?)

In the terrace in Mr. ITS's villa

Shicotama.

...delicious...

The member is being recruited.