お天気がよかったので・・・


takaさんの道志の別荘にお邪魔しました。
前回はアポ無しでお留守だったのですが
今回は大丈夫でした。
渓流のすぐ近くに建っているので
とっても気持ちのいい環境です。
室内はウッディな雰囲気で、手造りの薪ストーブもあり
素敵なんですよ。ほんと羨ましいです。
お久しぶりの再会でちょっと話も弾み
ゆっくりコーヒーもいただいてしまいました。
次回はまた3輪の会でお会いする約束をして
帰宅しました。

It obstructed it to the villa in Doshi of Mr. taka.

Without Apo last time though it was absent

It was safe this time.

Because it is built in the close vicinity of the mountain stream

It is a very pleasant environment.

The room also is woody atmosphere, and has the wood stove of the hand making.

It is wonderful. It does by being true Uraya.

The talk bounces for a moment by reunion after a long time, too.

I have slowly gotten coffee.

The promise to meet in the association of three wheels will be done also next time.

It came home.